مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-14سياسي

مادر شهید جابر ریحانی اصل به فرزند شهیدش پیوست


مادر شهید جابر ریحانی اصل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشت آزادگان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوسنگرد، در آستانه سالروز شهادت غریبانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مادر شهید جابر ریحانی اصل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشت آزادگان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده یاد حاجیه خانم فاطمه سیاحی پور مادر شهید جابر ریحانی اصل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشت آزادگان که در مهرماه سال 1364 داغ فرزندش را دیده بود بعد از قریب به چهار دهه فراق، در بهشت برین میهمان او شد.

رستم عیدی پور فرماندار دشت آزادگان در صدور پیامی ارتحال بانوی مومنه و فداکار، حاجیه خانم فاطمه سیاحی پور مادر بزرگوار شهید والامقام جابر ریحانی اصل را تسلیت گفت که در این پیام آمده است:  مادران شهدا که عزیزترین سرمایه زندگی خود را در راه پاسداری از ارزش های والای دینی و انقلابی فدا کرده اند، اسوه های صبر، ایثار، ایمان و مقاومت هستند و نام و یاد آنها تا ابد زینت بخش دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران است.

 اینجانب درگذشت این مادر صبور و فداکار را به مردم شهیدپرور و  ولایتمدار دشت آزادگان  به ویژه خانواده محترم شهید ریحانی اصل  تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید جابر ریحانی اصل به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید جابر ریحانی اصل به فرزند شهیدش پیوست