مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-30سياسي

حیف است فضای پادگان 07 دستخوش تغییر شود


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه پادگان 07 دغدغه وزیر کشور است، گفت: حیف است این فضا دستخوش تغییر شود - ایسنا/لرستان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه پادگان 07 دغدغه وزیر کشور است، گفت: حیف است این فضا دستخوش تغییر شود مهدی جمالی نژاد عصر روز گذشته 8 آذر در بازدید از زمین پادگان 07 هدف اصلی از سفر به لرستان را بررسی این موضوع به عنوان مطالبه جدی مردم برشمرد و اظهار کرد: در جلسه امروز با معاون عمرانی استانداری لرستان و شهردار چندین بسته پیشنهادی در خصوص 07 از جمله در نظر گرفتن بخشی از آن برای فضای عمومی، پیشبرد مشارکتی کار و یا قرار دادن بخش اعظم آن در اختیار مردم مطرح و آماده شد.

وی ادامه داد: قرار است پس از رایزنی با فرمانده نیروی زمینی ارتش، به منظور رفع مشکل جلسه ی مشترکی با ارتش، استانداری و شهرداری برگزارشود که امیدواریم به نتیجه نهایی و مطلوب برسیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشورخاطرنشان کرد: مردم انتظاراتی در خصوص پادگان 07 به عنوان یک میراث معنوی و فرهنگی دارند، اینکه بخشی از پادگان به عنوان فضای عمومی برای مردم باشد.

جمالی نژاد با بیان اینکه پادگان 07 دغدغه وزیر کشور است، تاکید کرد: با توجه به اینکه مجموعه ثبت ملی است، حیف است به نوعی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیف است فضای پادگان 07 دستخوش تغییر شود

حیف است فضای پادگان 07 دستخوش تغییر شود