مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 07:112023-12-21اقتصادي

بازارهای مازندران یلدایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نفس های پاییز به شماره افتاد و یلدا را در پیش داریم که باتوجه به جشن و دورهمی های خانوادگی در این شب، انتظار داریم بازار میوه، آجیل و شیرینی و.

به تب و تاب بیفتد.

این روزها در کوچه و بازارهای استان شاهد حضور مردمی هستیم که در حال خرید هستند.

خانم های مازندرانی هم درحال تدارک برای پهن کردن سفره یلدایی هستند، از میوه و شیرینی گرفته تا آجیل و تنقلات، چراکه دورهم نشینی پای ثابت یلدا در مازندران به ویژه در روستاهای استان است.

*مگر چند تا شب یلدا داریم فروشنده آجیل در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در طول سال بازار آجیل برای نوروز و شب یلدا تکان می خورد ولی عملا آن چنان که باید فروش نداریم.

آقای محمدی افزود: نه اینکه بگویم اصلا فروش نداریم، نه بلکه یا مقدار کمی آجیل می خرند و یا برخی به تخمه سیاه بسنده می کنند.

انار شب یلدا *تخمه سیاه پای ثابت یلدا یعقوب ذات اللهی نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اعلام قیمت انواع آجیل به مناسبت شب یلدا، اظهار کرد: قیمت آجیل چهار مغز 700هزار، بادام هندی 650هزار، بادام درختی 550هزار، بادام زمینی از 220 تا 350هزار، پسته فندقی 600هزار، پسته احمدآقایی 700هزار تومان، تخمه کدو 280هزار و تخمه سیاه از 150 تا 170هزار تومان در بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارهای مازندران یلدایی شد

بازارهای مازندران یلدایی شد