مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-10حوادث

تخریب 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی ملایر


مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی زراعی و باغی گفت: تخریب 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی روستای حاجی آباد ملایر انجام شد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی زراعی و باغی گفت: تخریب 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی روستای حاجی آباد ملایر انجام شد.

یوسف کاکاوند با بیان اینکه برابر اعلام یگان حفاظت اراضی کشاورزی ملایر 25 مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز در این اراضی زراعی تخریب شد، افزود: ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی زراعی روستای حاجی آباد شهرستان ملایر به مساحت 6660 متر گزارش شده بود.

وی افزود: این تخریب شامل پی کنی، پی ریزی و دیوارکشی، 1132 مترمربع محوطه سازی و بنا بود به طوری که مالکان بدون دریافت مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت وساز غیرمجاز کرده بودند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر یادآور شد: 24 مورد از تخریب ها در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی تبصره 2 ماده 10 و حکم ماده 3 اجرا و یک مورد نیز با حکم دادستانی تخریب شده است.

وی یادآورشد: ارزش تقریبی هر متر از اراضی تخریب شده 40 میلیون ریال برآورده شده که با دستور و حضور دادستان ملایر و همکاری نیروی انتظامی، اداره راه و ترابری و همکاران مدیریت جهادکشاورزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی ملایر

تخریب 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی زراعی ملایر