مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-18اقتصادي

یک هزار و 990 نفر در استان اردبیل همیار طبیعت شدند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یک هزار و 990 نفر از دوستداران طبیعت در این استان با ثبت نام و دریافت کارت همیار طبیعت به جمع این تشکل پیوستند.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل محمود قلی زاده با بیان این مطلب گفت: با اجرای طرح ثبت نام همیاران طبیعت تاکنون یک هزار و 990 نفر از شهروندان در این طرح ثبت نام کرده اند که 562 نفر مربوط به امسال است.

وی افزود: روند ثبت نام از علاقه مندان به طبیعت در این استان تداوم خواهد داشت و پیش بینی می شود که این تعداد به بیش از سه هزار نفر افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: در طرح همیار طبیعت افراد علاقه مند و دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی کشور، سازماندهی می شوند تا براساس دستورالعمل ها و آموزش های لازم در قالب همیار طبیعت دانش آموز ، همیار طبیعت مروج و همیار طبیعت محافظ به طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی همکاری کنند.

وی گفت: همیار طبیعت به فرد یا افرادی گفته می شود که بصورت انفرادی و گروهی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 990 نفر در استان اردبیل همیار طبیعت شدند

یک هزار و 990 نفر در استان اردبیل همیار طبیعت شدند