مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-02ورزشي

مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور آغاز شد


مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور به میزبانی سمنان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز بیست و یکمین دوره از مسابقات ورزشی تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور در بخش آقایان و پیشکسوتان با حضور تیم هایی از استان های سراسر کشور به میزبانی شهرستان سمنان آغاز شد.

مجید وفایی، رییس شورای انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان سمنان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شهدای غزه و شهدای وزارت نیرو گفت: مزین شدن این دوره از مسابقات به نام شهدای صنعت آب و برق بیانگر آن است که اخلاق و مردانگی و فرهنگ پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.

وی با بیان اینکه باید در بخش ورزشی وزارت نیرو فضایی به وجود آید تا فرهنگ و ورزش با هم ادغام شوند، به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره توجه به پرورش جنبه روحانی ورزشکاران در کنار ابعاد جسمانی آنان اشاره و خاطرنشان کرد: بدون تردید، ورزش بر جنبه های گوناگون زندگی افراد اثر می گذارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به اینکه ورزش به عنوان یکی از بهترین راهکارها برای تمرکز بر یک هدف مشترک و تلاش برای دستیابی به آن هدف است، عنوان کرد: در واقع، ورزش رمز وحدت و یکدلی در مقابله با مشکلات بوده و فردگرایی با ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور آغاز شد

مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور آغاز شد