مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-09حوادث

60 تا70 درصد علت بروز گاز گرفتگی، نقص در وسایل گرمایشی و دودکش است


با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرما، استفاده از وسایل گرمایشی در این فصل بیشتر می شود و رعایت نکردن موارد ایمنی در خصوص وسایل گرمایشی و آبگرمکن، - ایسنا/آذربایجان غربی با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرما، استفاده از وسایل گرمایشی در این فصل بیشتر می شود و رعایت نکردن موارد ایمنی در خصوص وسایل گرمایشی و آبگرمکن، موجب مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده و در نهایت منجر به مرگ می شود.

هرساله عده زیادی از افراد به علت نقص در وسایل گرمایشی و استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست می دهند؛ قاتل خاموشی که رنگ و بو ندارد و اغلب در موقع خواب به سراغ فرد می آید.

کاهش مسمومیت و فوتی از طریق گاز مونوکسید کربن در آذربایجان غربی رییس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث آذربایجان غربی در گفت وگو با ایسنا افزود: از آغاز فصل سرما تاکنون، 47مورد ماموریت ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در استان توسط اورژانس انجام شده که 42 مورد بستری و 5 مورد نیز سرپایی بودند.

فرزین رضا زاده تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی در استان ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان از کاهش مسمومیت و فوتی از طریق گاز مونوکسید کربن در استان است، خاطر نشان کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته نیز تعداد 57 مورد مسمومیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 تا70 درصد علت بروز گاز گرفتگی، نقص در وسایل گرمایشی و دودکش است

60 تا70 درصد علت بروز گاز گرفتگی، نقص در وسایل گرمایشی و دودکش است