مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-13سياسي

سمنان؛ آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات پیش رو


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و زائران در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام فاطمیه اظهار کرد: با اقدامات و نظارت های انجام شده، زمینه خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائرانی که در ایام فاطمیه به مشهد مقدس سفر می کنند، فراهم شده است.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی شایسته به زائران و مسافران در استان سمنان، اقداماتی شامل ساماندهی سرویس های بهداشتی، نظارت و بررسی از جایگاه های خدماتی و رفاهی، رستوران های بین راهی و … انجام شده است.

کرم زاده گفت: با توجه به آغاز مسافرت ها در ایام فاطمیه، نظارت بر تأسیسات گردشگری، رستوران ها و مجتمع های بین راهی و .

توسط دستگاه های ذی ربط با تأکید بر رعایت نرخ نامه ها و شیوه نامه های بهداشتی تا خروج آخرین مسافر از استان به طور مستمر صورت می گیرد و با متخلفان برخورد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است، گفت: باید تلاش شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات پیش رو

سمنان؛ آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات پیش رو