مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:462023-12-05سياسي

وزیر کشور: مشکل اشتغال خوزستان باید حل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احمد وحیدی وزیر کشور امروز در شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: خوزستان دینی به همه دارد و هر چه به خوزستان بپردازیم مسائل بهتر و عمیق تر حل می شود.

این استان مورد توجه خاص  مقام معظم رهبری و رییس جمهور است.

  وی با تاکید بر اینکه باید برای مسائل استان برنامه ریزی کرد و به راه حل رسید، گفت: با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالان بخش خصوصی، حرف آنها را باید جدی بگیریم چرا که گفتید خوزستان ظرفیت صادرات بیش از حد مورد انتظار  را دارد و باید در شمال استان گمرک ایجاد شود.

وحیدی تصریح کرد: ظرفیتهای زیاد اقتصادی در استان وجود دارد و باید بتوان بخش قابل توجهی از صادرات را از این استان انجام دهیم.

وزیر کشور گفت: خوزستان با مشکل اشتغال مواجه است و این مشکل باید حل شود و از ظرفیتهای بزرگ کشاورزی آبزی پروری و 290 هزار زراعت چوب در حل مشکل اشتغال باید استفاده کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: شورای اداری وظیفه دارد که با برنامه ریزی هایی که انجام می دهد، زمینه رشد تولید و مهار تورم را بر اساس خواست رهبری محقق کند.

  وی با تاکید بر لزوم حل مشکل اشتغال ادامه داد: زمینه هایی که زود اشتغال است و می توان سریع به اشتغال دست پیدا کرد، تجارت کشاورزی، دامپروی، آبزی پروری و افزایش صادرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مشکل اشتغال خوزستان باید حل شود

وزیر کشور: مشکل اشتغال خوزستان باید حل شود