مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-17سياسي

انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی عصر یکشنبه در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی نابینایان شهر صالحیه بهارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از متولیان این حرکت جهادی گفت: - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی عصر یکشنبه در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی نابینایان شهر صالحیه بهارستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از متولیان این حرکت جهادی گفت: این حرکات از اهداف مهم انقلاب هستند و این انقلاب جز برای خدمت به مردم به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و متفاوت اسلام، عبادت از راه خدمت به مردم است و تعریف زکات عام هم مبتنی بر این امر است و هرکس بتواند از طریق توانایی خود به مردم خدمت کند، عبادت کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی های نابینایان و معلولان بیان کرد: هیچ بنده ای نیست که خدا به او دارایی و گنجی درون وجودش اعطا نکرده باشد لذا باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان این دارایی بالقوه را بالفعل کرد، بنابراین توانایی این قشر ارزشمند باید ابتدا کشف شود و سپس از آن بهره برداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است

انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است