مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-25اقتصادي

این نهال در نهالستان ارغوان نهال خریداران خارجی را به ایران کشاند


با یک خبر مهم در خدمت کاربران عزیز هستیم.

نهالستان ارغوان یکی از نهالستان های کشوری ایران واقع در استان آذربایجان غربی دشت میاندوآب تولیدکننده 2 میلیون نهال در سال با مجوزهای تولید نهال از جهاد کشاورزی رتبه بالای نهال درکشور را از آن خود کرد در این رتبه .

- با یک خبر مهم در خدمت کاربران عزیز هستیم.

نهالستان ارغوان یکی از نهالستان های کشوری ایران واقع در استان آذربایجان غربی دشت میاندوآب تولیدکننده 2 میلیون نهال در سال با مجوزهای تولید نهال از جهاد کشاورزی رتبه بالای نهال درکشور را از آن خود کرد در این رتبه بندی مهمترین بررسی ویژگی کیفیت نهال مورد بررسی قرار گرفت کیفیت هم شامل سلامت نهال محصولات نهال و کیفیت محصولات نهال را شامل می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت ارغوان نهال، سایت معتبر کشوری می باشد که کاربران با مشاهده این سایت متوجه می شوند که این سایت دارای اعتبار بالایی هست و خرید های 2 میلیارد تومان به بالا هم در این سایت تجربه شده هست.

با وجود گوگل ترانسلیت این سایت قابل ترجمه به همه زبان های خارجی بوده به همین دلیل در همه جای دنیا بازدید های بالایی را دارد و از آنجا که این سایت برای گوگل شناخته شده هست در همه کشورها در نتایج گوگل این سایت را در صفحات اول قابل مشاهده کرده هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نهال در نهالستان ارغوان نهال خریداران خارجی را به ایران کشاند

این نهال در نهالستان ارغوان نهال خریداران خارجی را به ایران کشاند