مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-03سياسي

اجرای طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس در لرستان


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان ها واگذار می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان ها واگذار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی دوازدهم آذر ماه در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح شفاهی در سطح لرستان با اشاره به اجرای طرح شفاهی در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در عمل و اجرای طرح یک سری کم کاری ها صورت گرفت که انتظار می رود این کم کاری ها جبران شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است، افزود: اجرای طرح تاریخ شفاهی فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان است.

هاشمی بیان کرد: بحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در اجرای این طرح شهرستان الشتر که در این طرح پیش قدم هستند، الگوی دیگر شهرستان ها قرار بگیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه در اجرای طرح تاریخ شفاهی به اولویت ها توجه شود، گفت: تاریخ ضبط و نام تهیه کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس در لرستان

اجرای طرح تاریخ شفاهی دفاع مقدس در لرستان