مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-02سياسي

اجرای حکم «معصومه سلیمانی» فعال اغتشاشات به دادسرا ارسال شد


حکم معصومه سلیمانی از فعالان اغتشاشات سال گذشته در خرم آباد، صبح امروز جهت اجرا به دادسرا ارسال شد.

- محسن همتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، از اجرای حکم خانم معصومه سلیمانی خبر داد و گفت: صبح امروز اجرای حکم خانم سلیمانی به دادسرای خرم آباد ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: نامبرده که سابقه حضور در اغتشاشات سال 98 را نیز دارد، در آن بازه زمانی به دلیل اختلال در نظم عمومی محکوم شده و مجازات حبس به مدت 2 سال برای وی صادر شده بود.

معاون دادستانی خرم آباد با اشاره به تعلیق مجازات حبس خانم سلیمانی به مدت 2 سال، افزود: رای قطعی نامبرده سال 99 صادر می شود اما به دلیل سیاست های حبس زدایی و شرایط خانم بودن، مجازات به مرحله اجرا گذاشته نمی شود.

همتی بیان داشت: این رافت اسلامی گویا برای خانم سالیمانی اثرگذار نبوده، چرا که سال گذشته اقدام به انجام تحرکات و اعمالی همچون کشف حجاب، دعوت مردم به تجمع و اغتشاشات، اختلال در نظم و .

می کند.

وی با اشاره به صدور رای کفالت در اردیبهشت امسال برای خانم سلیمانی، تصریح کرد: رای دادگاه برای نامبرده 2 سال حبس بوده که مجددا به خاطر شرایط خانم بودن آن را به جزای نقدی تخفیف دادیم.

معاون دادستانی خرم آباد بیان داشت: خانم معصومه سلیمانی آزاد است و تنها به دلیل سوابق مذکور در 2 پرونده به 48 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم «معصومه سلیمانی» فعال اغتشاشات به دادسرا ارسال شد

اجرای حکم «معصومه سلیمانی» فعال اغتشاشات به دادسرا ارسال شد