مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-30ورزشي

مناظرات دانشجویی هرمزگان با انجام 16 مسابقه به اتمام می رسد


رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان همزمان با سراسر کشور، گفت: مناظرات دانشجویی هرمزگان با انجام 16 مسابقه به اتمام می رسد.

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی هرمزگان همزمان با سراسر کشور، گفت: مناظرات دانشجویی هرمزگان با انجام 16 مسابقه به اتمام می رسد.

احمد زاهری امروز (نهم آذرماه)، در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی ایران که در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 16 تیم متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، 11 تیم از دانشگاه فرهنگیان، 2 تیم از دانشکده علوم قرآنی و یک تیم هم از دانشگاه مذاهب اسلامی استان هرمزگان آغاز می شود.

وی، با اشاره به برگزاری مستمر این مناظرات توسط جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: در مجموع سالیان گذشته با احتساب این دوره بیش از 200 تیم و 800 دانشجو در مناظرات دانشجویی شرکت کرده اند.

رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان بیان کرد: این دوره از مناظرات دانشجویی امروز آغاز خواهد شد و با انجام 16 مسابقه به پایان خواهد رسید و بر اساس برآوردهای انحام شده چهارشنبه یا پنج شنبه آیین اختتامیه این دوره از من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظرات دانشجویی هرمزگان با انجام 16 مسابقه به اتمام می رسد

مناظرات دانشجویی هرمزگان با انجام 16 مسابقه به اتمام می رسد