مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-11حوادث

توقیف 3 هزار دستگاه خودروی شوتی


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از توقیف 3 هزار دستگاه خودروی شوتی و دستگیری و تحویل قاچاق برها به دستگاه قضایی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور سردار قاسم رضایی در حاشیه همایش پلیس فتا در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای عالی امنیت در مورد برخورد با خودروهای شوتی اظهار داشت: خودروهای شوتی، خودروهایی هستند که ناهنجاری ایجاد کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند؛ این خودروها جدا از حمل بار قاچاق به نوعی رعب و وحشت در جاده ها ایجاد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است اعلام کرد : بیش از 3 هفته است که طرح ویژه ای در خصوص برخورد با این خودروها اجرا شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 هزار خودرو توقیف و نفراتی دستگیر شده اند که به عنوان قاچاق بر تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار رضایی ادامه داد: به پلیس راهور ابلاغ شده که هرکجا این خودروها را دیدند سریعاً توقیف کنند و تغییراتی را که در خودرو به وجود آورده اند، برطرف شود و اگر امکان این کار نبود خودرو کاملاً توقیف و به پارکینگ منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 هزار دستگاه خودروی شوتی

توقیف 3 هزار دستگاه خودروی شوتی