مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:522023-12-16حوادث

کلاهبرداری سایبری با چاشنی سهام عدالت


رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به ترفندهای مختلف متخلفان سایبری در فضای مجازی به کاربران هشدار داد و گفت: کاربران پیامک های مشکوک درباره سهام عدالت را باز نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: اکنون کلاهبرداران سایبری با توجه به زمان واریز سود سهام عدالت و فراخور نیازهای جامعه علاوه بر ترفندهای مختلف، اقدام به تبلیغات و ارسال پیام با مضمون ثبت نام و سود سهام عدالت کرده و از کاربران کلاهبرداری می کنند.

وی بیان کرد: کاربران بدون آگاهی وارد لینک های آلوده شده درحالی که یک بدافزار بوده و کلاهبرداران با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها اقدام می کنند.

جلیلیان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک های جعلی تحت این عناوین، سعی در ترغیب افراد به کلیک نمودن روی لینک ارسالی کرده و سپس هدایت به درگاه بانکی جعلی می کنند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه ثبت نام سهام عدالت فقط از طریق سایت www.

samanese.

ir بوده و هرگونه تماس، پیامک و لینک ارسالی به کاربر کلاهبرداری است، افزود:سهل انگاری و ناآگاهی کاربران سبب شده کلاهبرداران از این فرصت سوء استفاده کرده برداشت غیرمجاز هرروز رو به افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری سایبری با چاشنی سهام عدالت

کلاهبرداری سایبری با چاشنی سهام عدالت