مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-07سياسي

افتخار به گذشته و امید به آینده راهبرد اصلی تبلیغ باشد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد شبهه و دروغ پراکنی، می خواهند مردم ایران را از گذشته پشیمان و از آینده نا امید کنند، - ایسنا/قم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد شبهه و دروغ پراکنی، می خواهند مردم ایران را از گذشته پشیمان و از آینده نا امید کنند، گفت: بر این اساس باید افتخار به گذشته و امیدواری به آینده را تبلیغ کنیم.

محمد مهدی اسماعیلی در همایش بزرگ مبلغان اعزامی اوقاف در ایام فاطمیه که ظهر امروز در سالن همایش های آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: لازم است همه اسباب تربیت دینی و امداد الهی در کنار هم قرار بگیرند که فرد، توفیق تبلیغ و تبیین معارف عمیق وحیانی را پیدا کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی رخ داد که همه مکاتب مادی روز دنیا، در مسیر توسعه ای که برای جوامع برنامه ریزی شده بود، گذار از سنت های دینی و اصل دین را به عنوان پیش شرط مطرح می کردند تا به جامعه نوین برسند، ولی انقلاب اسلامی، معنویت را ملاک عمل و مهمترین آرمان خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار عمران و سعادت در دنیا و آخرت به پیروزی رسید گفت: این ادعای بزرگی بود به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار به گذشته و امید به آینده راهبرد اصلی تبلیغ باشد

افتخار به گذشته و امید به آینده راهبرد اصلی تبلیغ باشد