مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-03حوادث

کشف 5 تن انواع مواد مخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی


رییس پلیس پیشگیری فراجا در تشریح نتیجه اجرای طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی به کشف 5 تن انواع مواد مخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی 4 پلیس پیشگیری فراجا پرداخت و گفت: در راستای ارتقای احساس امنیت عمومی جامعه پلیس در مناسبت های مختلف و متعدد طرح هایی را اجرایی می کند که یکی از این طرح ها، اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی با محوریت کلانتری و پاسگاه های سراسر کشور و با نظارت فرماندهان انتظامی استان ها است.

وی در ادامه توضیح داد: این طرح با هدف مقابله با سرقت، دستگیری معتادان متجاهر و افراد تحت تعقیب دستگاه قضا با همکاری سایر رده های تخصصی پلیس در سراسر کشور طی 4  روز اجرایی شده است.

رییس پلیس پیشگیری فراجا همچنین عنوان کرد: در پایان این طرح 5 تن انواع مواد مخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی کشف و بیش از 6 هزار و 300 معتاد متجاهر و بیش از 6 هزار و 500 سارق سابقه دار دستگیر شدند که این مهم ارتقاء رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 800 مجرم فراری تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح همچنین در جنوب و جنوب شرق کشور بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 تن انواع مواد مخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی

کشف 5 تن انواع مواد مخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی