مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-08اقتصادي

صدور مجوز بهره برداری برای 39 معدن جدید در آذربایجان غربی


معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 39 فقره پروانه بهره برداری برای معادن جدید استان با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریال صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلال دسترنج معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال جاری 39 فقره پروانه بهره برداری برای معادنی که تازه به مرحله استخراج و بهره برداری رسیده اند صادر شده که برای بهره برداری از این معادن بیش از یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و برای 276 نفر بصورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 20 محدوده اکتشافی با اتمام عملیات اکتشافی خود موفق به اخذ گواهی کشف شده اند که در حال تکمیل عملیات اکتشافی و تجهیز ماشین آلات مورد نیاز در شرف بهره برداری می باشند.

دسترنج ادامه داد: برای اتمام مراحل اکتشاف 20 محدوده اکتشافی با ذخیره قطعی 18 میلیون و 41 هزار تن انواع مواد معدنی بیش از 176 میلیارد و 961 میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از یک هزار و 30 میلیارد ریال برای بهره برداری و استخراج انواع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بهره برداری برای 39 معدن جدید در آذربایجان غربی

صدور مجوز بهره برداری برای 39 معدن جدید در آذربایجان غربی