مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-20سياسي

حمید نوری قربانی بازی مشترک سوئد و منافقین


دستگاه قضایی سوئد گرچه مدعی حمایت از حقوق بشر است اما بسیاری از حقوقدانان و کارشناسان معتقدند که سوئد به وضوح دادگاه حمید نوری را بر اساس منافع گروهک تروریستی منافقین اجرا کرد و دست به اقداماتی زد که جز بی آبرویی برای این کشور هیچ نداشت.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: دادگاه سوئد اساسا صلاحیت رسیدگی به پرونده پدرم ما را نداشته و ندارد.

در برگزاری دادگاه بدوی پدرم خیلی از موارد نقض شد از جمله اجازه حضور شاهدین! در ادامه اتفاقات عجیب دیگری همانند ضرب و شتم پدرم، مدارکی که به زحمت پدرم برای دفاع از خود مهیا می کرد را از پدرم به بهانه اینکه این مدارک باید در کُمد نگهداری شود، می گرفتند.

اما زمانی که پدرم آن ها را مطالبه می کرد، می گفتند گم شده! چندین هزار صفحه لایحه هایی که پدرم در دفاع از خود نوشته بود را به راحتی عنوان می کردند که گم شده! اینها اظهارات مجید، فرزند حمید نوری است.

کسی که سالهاست پیگیر پرونده پدرش در سوئد است و در آخر هم حکم دادگاه نه تنها او بلکه بسیاری از حقوقدانان و کارشناسان حقوقی را متعجب کرد.

سناریوی از پیش طراحی شده سوئد برای بازدداشت حمید نوری یازدهم آبان سال 1398 حمید نوری شهروند ایرانی، طی یک سناریوی از پیش طراحی شده از سوی سرویس امنیتی سوئد، به این کشور کشانده شده و در بدو ورود در فرودگاه استکهلم بازداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید نوری قربانی بازی مشترک سوئد و منافقین

حمید نوری قربانی بازی مشترک سوئد و منافقین