مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-16اقتصادي

انگلیسی ها به پرستاران بیش از سیاستمداران اعتماد دارند


جدیدترین بررسی ها نشان می دهد که میزان اعتماد عمومی مردم بریتانیا به سیاستمداران و وزرای این کشور به رقمی بسیار بی سابقه در بازه زمانی 40 ساله رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 9 درصد ، این آماری است که بررسی های جدید مؤسسه نظرسنجی ایپسوس از میزان اعتماد مردم بریتانیا به سیاستمداران این کشور به دست آورده است.

مؤسسه نظرسنجی فوق در بررسی شاخص صداقت مشاغل پی برده است از بین 31 شغل در بریتانیا، میزان اعتماد جامعه انگلیس به سیاستمداران این کشور اروپایی از سال 1983 تاکنون به پایین ترین حد رسیده است.

آمار و ارقام منتشر شده نشان می دهد که میزان اعتماد عمومی مردم انگلیس به سیاستمداران حتی از 12 درصد سال 2022 نیز کاهش بیشتری داشته است و این اعتماد در بین ساکنان لندن پایتخت انگلیس به سه درصد رسیده است و تنها دو درصد از بریتانیایی های 25 تا 34 سال به سیاستمداران این کشور اروپایی اعتماد دارند.

  حدود چهار سال پیش نیز یکی از افراد نزدیک به خاندان سلطنتی انگلیس در خصوص نظر ملکه الیزابت درباره اوضاع سیاستمداران این کشور گفته بود: فکر می کنم او واقعا ناراحت و ناراضی است .

ایپسوس اعتماد عمومی انگلیسی ها به مشاغل را ارزیابی کرده است که طبق آن میزان اعتماد به پرستاران در انگلیس 88 درصد بود و خلبانان هواپیماها و کتابداران به ترتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیسی ها به پرستاران بیش از سیاستمداران اعتماد دارند

انگلیسی ها به پرستاران بیش از سیاستمداران اعتماد دارند