مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-18حوادث

توقیف 5 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ازتوقیف5 دستگاه خودروی شوتی و کشف 4 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

-  خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف 5 دستگاه خودروی شوتی در نهبندان، سرقت سواری پژو در مشهد کشف قاینات و پلمپ یک واحد صنفی متخلف در بشرویه قرار می گیرید.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی شهرستان به 5 دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 4 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این رابطه 5 دستگاه خودرو توقیف و 5 نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  سرقت سواری پژو در مشهد کشف قاینات  سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: ماموران بخش نیمبلوک  این شهرستان هنگام گشت زنی به یک دستگاه سواری پژو405 با پلاک غیر بومی مشکوک شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 5 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان

توقیف 5 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان