مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-13اجتماعي

تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در آذربایجان غربی مشاهده نشده است


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: زیستگاههای پرندگان آبزی و کنار آبزی در استان با حضور کارشناسان حیات وحش و دامپزشکان اداره کل، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: زیستگاههای پرندگان آبزی و کنار آبزی در استان با حضور کارشناسان حیات وحش و دامپزشکان اداره کل، پایش و رصد می شود و تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این استان مشاهده و گزارش نشده است.

عزیز عطایی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر مهاجرت پرندگان، هر ساله با آغاز فصل مهاجرت، کارشناسان حیات وحش و دامپزشکان این اداره کل زیستگاه های استان را با همکاری کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان ها مورد رصد و پایش قرار می دهند.

وی افزود: پایش زیستگاه ها از آغاز فصل پاییز تا پایان زمستان بصورت مستمر انجام می شود تا در صورت مشاهده احتمالی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

عطایی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوکی از شیوع این بیماری در زیستگاه های استان مشاهده نشده است، بیان کرد: از عموم مردم درخواست می شود در صورت مشاهده لاشه پرندگان وحشی در طبیعت بلافاصله آن را به نزدیک ترین اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در آذربایجان غربی مشاهده نشده است

تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در آذربایجان غربی مشاهده نشده است