مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-26اقتصادي

محموله ریل قاشقی در مجتمع بندری کاسپین تخلیه شد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از تخلیه محموله ریل قاشقی در مجتمع بندری کاسپین به منظور تکمیل طرح ملی اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی خبر داد.

- محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی از تخلیه محموله ریل قاشقی مجتمع بندری کاسپین خبر داد و اظهار کرد: در راستای سرعت بخشی به عملیات تکمیل طرح ملی اتصال ریل به این منطقه، محموله 60 تنی ریل قاشقی که به منظور استفاده در قطعه نهایی اتصال ریل به اسکله رو رو مورد بهره برداری قرار می گیرد از سوی معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان در محوطه بندری کاسپین، تخلیه شد.

   وی ارزش ریالی ریل قاشقی مزبور همراه با اجرای آن را که از منابع بودجه ای سازمان منطقه آزاد انزلی تأمین شده را حدود 300 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با عنایت به اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مسیر بهره برداری سریع تر از طرح اتصال مجتمع بندری کاسپین به خط ریل سراسری در ایستگاه پیربازار رشت، سازمان منطقه آزاد انزلی عملیات ریل گذاری قطعه داخلی این منطقه که به طول 700 متر می باشد را به عنوان بخش پایانی تعهدات خود آغاز نموده است.

   به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، پیش از این، فرآیندهای تملک اراضی، زیرسازی حدود 2 کیلومتر از مسیر داخل محدوده منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله ریل قاشقی در مجتمع بندری کاسپین تخلیه شد

محموله ریل قاشقی در مجتمع بندری کاسپین تخلیه شد