مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-21سياسي

احداث روگذر حمیدیان با استفاده از تیرهای پیش ساخته


شهردار رشت به استفاده از تیرهای پیش ساخته در احداث روگذر حمیدیان(سردار شهید حق بین) اشاره کرد و گفت: ساخت تیرها همزمان با عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح انجام شده و دهانه به دهانه روی پانل ها نصب می شود.

- ایسنا/گیلان شهردار رشت به استفاده از تیرهای پیش ساخته در احداث روگذر حمیدیان(سردار شهید حق بین) اشاره کرد و گفت: ساخت تیرها همزمان با عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح انجام شده و دهانه به دهانه روی پانل ها نصب می شود.

رحیم شوقی امروز، 30 آذرماه در حاشیه آغاز عملیات خاکریزی و لوله گذاری محور شهید سلیمانی(ژ5) که با همراهی اعضای شورای شهر رشت انجام شد، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی(ژ5) از دهم آذرماه جاری آغاز شده است، اظهار کرد: همکاری بسیار خوب شرکت آب منطقه ای گیلان و حمایت های استانداری و دستگاه قضایی موجب شده که پروژه مذکور پس از حدود 12 سال از حالت رکود خارج شود و به جریان بیفتد.

وی محور شهید سلیمانی را با استفاده از حریم کانال(ژ5) عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی محور شهید سلیمانی از بلوار شهید انصاری آغاز می شود و به طول 4850 متر به پیله داربن در پیربازار می رسد.

شهردار رشت با بیان اینکه محور شهید سلیمانی(ژ5) یکی از بزرگترین خیابان های شهر رشت محسوب می شود که در سال های اخیر در حال احداث است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث روگذر حمیدیان با استفاده از تیرهای پیش ساخته

احداث روگذر حمیدیان با استفاده از تیرهای پیش ساخته