مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-27سياسي

اعلام جزییات استخدام «طرح شهید زین الدین» در دستگاه های دولتی زنجان


معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان با اشاره به جذب 78 نفر نیروی متخصص در قالب طرح شهید زین الدین در دستگاه های دولتی زنجان، گفت: داوطلبان تا 11 آذر ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون در سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام کنند.

- اعلام جزییات استخدام طرح شهید زین الدین در دستگاه های دولتی زنجان ایسنا/زنجان معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان با اشاره به جذب 78 نفر نیروی متخصص در قالب طرح شهید زین الدین در دستگاه های دولتی زنجان، گفت: داوطلبان تا 11 آذر ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون در سایت جهاد دانشگاهی ثبت نام کنند.

مرتضی شهامی امروز (دوشنبه، ششم آذر ماه) در نشستی خبری، با اشاره به اجرای طرح شهید زین الدین برای نخستین بار با هدف جذب نیروی متخصص، کارآمد و انقلابی، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز استخدام 78 نفر از طریق آزمون استانی کسب شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.

ir اطلاعات بیشتر کسب و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه برای کارهای تخصصی در اداره های استان زنجان به جذب افراد نخبه و کارآمد نیاز داریم و اجرای این طرح فرصت مناسبی برای این کار است، گفت: داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون از دوم آذر ماه تا پایان روز شنبه 11 آذر ماه 1402 می توانند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات استخدام «طرح شهید زین الدین» در دستگاه های دولتی زنجان

اعلام جزییات استخدام «طرح شهید زین الدین» در دستگاه های دولتی زنجان