مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-26سياسي

احتمال توقف اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اهواز


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به روند اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری، گفت: با توجه به اینکه در مسیر این پروژه تاسیسات شبکه برق 132 کیلو واتی فشار قوی شرکت برق منطقه ای خوزستان عبور می کند، - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به روند اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری، گفت: با توجه به اینکه در مسیر این پروژه تاسیسات شبکه برق 132 کیلو واتی فشار قوی شرکت برق منطقه ای خوزستان عبور می کند، ممکن است در چند روز آینده این پروژه متوقف شود.

سیاوش محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه فعال و شمع کوبی در محل در حال انجام است.

سگمنت های پل های اهواز همواره جداگانه ساخته شده اند اما در پروژه میدان جمهوری یک سگمنت به طول حدود 25 متر و به صورت تک پایه در حال اجرا است که در خاورمیانه کم نظیر است.

وی افزود: با توجه به اینکه در مسیر این پروژه تاسیسات شبکه برق 132 کیلو واتی فشار قوی شرکت برق منطقه ای خوزستان عبور می کند، ممکن است در چند روز آینده این پروژه متوقف شود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: درباره محل و تاسیسات موجود در محل پروژه از قبل پیش بینی ها شده بود اما با توجه به اینکه طرح آن تغییر پیدا کرد، اکنون این شبکه اصلی فشار قوی یکی از معارضان جدی در اجرای پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال توقف اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اهواز

احتمال توقف اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اهواز