مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-16سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه رازی و تعدادی از دانشگاه های عراق


در جریان سفر رییس دانشگاه رازی کرمانشاه به عراق، چندین تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و دانشگاههای عراقی به امضا رسید.

- در جریان سفر رییس دانشگاه رازی کرمانشاه به عراق، چندین تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و دانشگاههای عراقی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دانشگاه رازی، محمدنبی احمدی رییس دانشگاه به همراه مرادخانی مدیر دفتر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه، دادفر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مصطفایی معاون پژوهش و فناوری، 20 آذر ماه 1402 طی برنامه کاری به عراق سفر کردند و در بدو ورود به پایانه مرزی مهران مورد استقبال رسمی از سوی معاون دانشگاه قاسم الخضرا (دکتر فاضل) و مسئول روابط این دانشگاه با ایران (دکتر قطبی) قرار گرفتند.

در ادامه این سفر، نشست مشترک دکتر حسن العوادی ریاست دانشگاه قاسم الخضرا عراق با هیأت اعزامی از دانشگاه رازی در راستای تعمیق همکاری های مشترک برگزار شد.

در این نشست، حسن العوادی ضمن خوش آمدگویی ویژه به هیأت دانشگاه رازی به ویژه دکتر محمدنبی احمدی ریاست دانشگاه توضیحاتی را در خصوص معرفی دانشگاه قاسم الخضرا ارائه کرد و به معرفی رؤسای دانشکده ها و شرح وظایف آنان پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه رازی و تعدادی از دانشگاه های عراق

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه رازی و تعدادی از دانشگاه های عراق