مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-22سياسي

گردهمایی پیشگامان رهایی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار خرم دل(فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد)گفت:این هفته، هفته مبارک بسیج است این برنامه هم به همین مناسبت تشکیل شده، - به مناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی و طلبه ویژه برنامه پیشگامان رهایی به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سالن حکیم جرجانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار خرم دل(فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد)گفت:این هفته، هفته مبارک بسیج است این برنامه هم به همین مناسبت تشکیل شده، و من به نوبه خودم گرامی میدارم و خدمت شما سربازان اقا امام زمان عج تبریک عرض میکنم.

سردار خرمدل تصریح کرد:یکی از سیاست ها و یکی از راهبرد های اساسی حضرت امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شجره طیبه بسیج بود، که این راهبرد و این سیاست از ابتدا در کشور ما راه اندازی شد منحصر به انقلاب ما و کشور ما نشد،حضرت امام یکی از آرزوهایش تشکیل بسیج اسلام بود و به حول قوه الهی و برکت خون شهیدان و مجاهدت رزمندگان ما در دفاع مقدس و بعد از آن، ما امروز میتوانیم با افتخار اعلام کنیم که بسیج جهان اسلام تشکیل شده است.

  فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:انصارالله در یمن، حزب الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق، فاطمیون در افغانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی پیشگامان رهایی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

گردهمایی پیشگامان رهایی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد