مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-14اقتصادي

نخستین بیت الرضا (ع) کشور در بابل احداث می شود


‍ مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه نخستین بیت الرضا (ع) کشور در شهرستان بابل احداث می شود، گفت: تمامی فعالیت ها در کانون خادمیاران رضوی رایگان بوده و کلیه کارهای این کانون مردمی، - ایسنا/مازندران ‍ مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه نخستین بیت الرضا (ع) کشور در شهرستان بابل احداث می شود، گفت: تمامی فعالیت ها در کانون خادمیاران رضوی رایگان بوده و کلیه کارهای این کانون مردمی، عام المنفعه در حوزه های مختلف است .

محمود جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا، از هزینه بیش از 110 میلیارد ریالی برای انجام کارهای فرهنگی و محرومیت زدایی با تلاش و پیگیری کانون خادمیاران رضوی بابل خبر داد .

وی با اشاره به اینکه حدود هفت سال قبل نهاد خادمیاری رضوی درکشور شکل گرفته است، افزود: در مازندران حدود 13 هزار نفر مرد و زن ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و 700 نفردر شهرستان بابل بوده است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه حدود 540 نفر از ثبت نام کنندگان خادمیاری از قشر بانوان در صنف های مختلف هستند، تصریح کرد: از تعداد یک هزار و 700 نفر ثبت نام کنندگان خادمیاری بابل حدود یک هزار و 280 نفر از آستان قدس رضوی کد خادمیاری دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بیت الرضا (ع) کشور در بابل احداث می شود

نخستین بیت الرضا (ع) کشور در بابل احداث می شود