مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-08سياسي

امروز ایران پرچم دار مبارزه با آمریکا در منطقه است


امروز ایران پرچم دار مبارزه با آمریکا و سیاست های کثیف و خوی استکباری آمریکا در منطقه است و حزب الله لبنان و حماس و سایر گروه های مقاومت با الگو از انقلاب اسلامی ایران در برابر سلطه غرب ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی، امام جمعه بادرود در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار کرد: یکی از دسیسه های دشمن برای ملت های جهان موضوع همسان سازی جهان با غرب بود، به دنبال همسان سازی برای آموزش وپرورش کل دنیا دستورالعمل هایی ارسال شد، هدف این بود که در این همسان سازی همه باید در فرهنگ تحت سلطه آمریکا باشند.

وی افزود: غرب امروز هویت جوانان ما را نشانه گرفته است، بحران هویت بدون شک مهم ترین آسیب اجتماعی امروز جهان است که علائم آن را می توان در کلیه روابط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی در سطح بین المللی مشاهده کرد.

عقیلی گفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص این موضوع هشدارهای لازم را داده اند و از این بحران بانام تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، تهدید نرم و جنگ نرم نام برده اند و مسؤولان و جامعه را نسبت به این موضوع حساس کرده اند، متولیان امر باید با حساسیت ویژه برای این موضوعات چاره جویی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ایران پرچم دار مبارزه با آمریکا در منطقه است

امروز ایران پرچم دار مبارزه با آمریکا در منطقه است