مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-05اجتماعي

اخذ 7 میلیارد ریال خسارت آلودگی خاک از واحد های صنعتی استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یوسف یوسفی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 2 هزار و 237 واحد تولیدی، - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بیش از 7 میلیارد ریال خسارت آلودگی خاک از زمان ابلاغ ماده 15 قانون خاک تاکنون از واحد های صنعتی متخلف این استان اخذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، یوسف یوسفی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 2 هزار و 237 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی به صورت مستمر مورد پایش و خوداظهاری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در این مدت، 51 مورد پایش خاک توسط آزمایشگاه های معتمد و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی انجام شده است.

یوسفی ادامه داد: خاک عنصر ارزشمند در تداوم زمین است و حیات هر موجود زنده به خاک وابسته است و با توجه به غیرقابل تجدید بودن و نقش های متعدد و حیاتی خاک در طبیعت، حفظ آن برای آینده پایدار و امنیت غذایی ضروری است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت خاک به عنوان یکی از مهمترین اجزاء طبیعت، هر ساله سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد در روز پنج دسامبر (14 آذرماه) بزرگداشت روز جهانی خاک را برگزار می کند و شعار سال 2023 میلادی خاک و آب منشاء زندگی است، نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 7 میلیارد ریال خسارت آلودگی خاک از واحد های صنعتی استان مرکزی

اخذ 7 میلیارد ریال خسارت آلودگی خاک از واحد های صنعتی استان مرکزی