مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-06بين الملل

واکنش تهران به برخی بندهای بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس


سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به برخی بندهای بیانیه پایانی چهل و چهارمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به برخی بندهای بیانیه پایانی چهل و چهارمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (چهارشنبه) درباره برخی بندهای بیانیه پایانی چهل وچهارمین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران ابراز تأسف کرد و آن ها را غیرقابل قبول و مردود دانست.

نشست سران شورای همکاری خلیج فارس روز سه شنبه در دوحه برگزار شد و در بیانیه پایانی آن، ادعاهایی درباره جزایر سه گانه ایرانی، میدان نفتی و گازی آرش، پرونده هسته ای، برنامه موشکی و همچنین نقش منطقه ای ایران مطرح شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران با تاکید بر مواضع ثابت و اصولی تهران، جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک را بخش لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود، جمهوری اسلامی ایران هرگونه ادعایی در خصوص این جزایر را دخالت در قلمرو داخلی، حاکمیت و تمامیت ارضی خود دانسته و آن را به شدت محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهران به برخی بندهای بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس

واکنش تهران به برخی بندهای بیانیه نشست شورای همکاری خلیج فارس