مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-10سياسي

کشور باید به دست پرتوان دختران و پسران از وابستگی نجات داده شود


دختران ما باید بدانند که دشمن، زنان ما را هدف قرار داده است اما این بانوان باید به قله سعادت راه پیدا کنند و کشور به دست پرتوان دختران و پسران از وابستگی نجات داده شود.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: دختران ما باید بدانند که دشمن، زنان ما را هدف قرار داده است اما این بانوان باید به قله سعادت راه پیدا کنند و کشور به دست پرتوان دختران و پسران از وابستگی نجات داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در تجمع دختران فاطمی که امروز (19 آذرماه) در حمایت از کودکان غزه در مصلای اهواز برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: امروزه زن به عنوان محور بسیاری از مسائلی که در عالم می گذرد، می تواند منشاء اثر و برکات زیادی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نگاه اسلام به زن افزود: در آیات قرآن، خداوند چهار زن را به عنوان الگوی رفتاری زن و مرد مسلمان معرفی کرده است که این زن ها به ترتیب حضرت فاطمه(س)، حضرت خدیجه کبری(س)، حضرت مریم(س) و آسیه هستند.

این زنان الگوی زنان و مردان شده اند بنابراین اگر می خواهیم در آینده قله را ببینیم باید به الگوی خود که این زنان هستند، نگاه کنیم.

موسوی فرد بیان کرد: در برهه ای از زمان کاری که از زن برآمده، از مردان برنیامده است؛ در حادثه عاشورا بعد از شهادت همه، امام سجاد(ع) امام زمان ما بوده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور باید به دست پرتوان دختران و پسران از وابستگی نجات داده شود

کشور باید به دست پرتوان دختران و پسران از وابستگی نجات داده شود