مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-02اجتماعي

افزایش آلودگی هوای کلانشهرها تا پنج روز آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان افزود: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پرجمعیت به ویژه در کرج، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی پنج روز آینده با توجه به پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان افزود: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پرجمعیت به ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش می یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می شود.

وی اضافه کرد: امروز (11 آذرماه) در ارتفاعات شرق هرمزگان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه شنبه (14 آذرماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در غرب سواحل به ویژه گیلان و برخی نقاط در اردبیل بارش پیش بینی می شود به علاوه در مناطقی از آذربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلودگی هوای کلانشهرها تا پنج روز آینده

افزایش آلودگی هوای کلانشهرها تا پنج روز آینده