مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:052023-11-30دانش

سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در اردبیل برگزار می شود


سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان با حضور پژوهشگران ملی و استانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان با حضور پژوهشگران ملی و استانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

محمد نریمانی رییس سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان 13 آذر ماه سالجاری در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، گفت: در این همایش متخصصان برجسته، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و دانشجویان رشته های مختلف مرتبط با روان شناسی، حقوق و غیره حضور خواهند داشت و مقالات به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد.

وی افزود: این همایش علمی به منظور بهره برداری از نتایج دستاوردهای سایر پژوهشگران و ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، پژوهشگران و دانشجویان روان شناسی، حقوق و رشته های مرتبط می باشد.

نریمانی اضافه کرد: اساتید، صاحبنظران، اندیشمندان، مدیران و دانشجویان تمامی گرایش های رشته های روان شناسی، مشاوره و علوم تربیتی، دانشگاه ها، مراکز مطالعاتی و کلیه مؤسسات پژوهشی و آموزشی، کلیه نهادها و ارگان های سیاستگذار در امور روان شناسی، مشاوره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در اردبیل برگزار می شود

سومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان در اردبیل برگزار می شود