مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-28اقتصادي

اینجا خبری از گرانی نیست؛ ارزان محبت می کنند


چه زیباست آهنگ جهاد آنگاه که از شهر و دیارشان کوچ می کنند و رنج سفر به جان می خرند و از گردنه های صعب خستگی عبور می کنند تا تحفه لبخند را برای کودکان به ارمغان ببرند.

- خبرگزاری فارس_تبریز؛ کتایون حمیدی: اینجا خبری از گرانی نیست، ارزان محبت می کنند و ارزان دوست می دارند، سرزمینشان قلب یکدیگر است، چشم هایشان را به روی خوبی نمی بندند دل هایشان زلال تر از آب رودخانه است و کینه به دل نمی گیرند و می دانند بین دوست داشتن و داشتن دوست فرق است و می دانند که دوست داشتن امری لحظه ای است، اما داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است.

همه دنبال سه چیز بودن؛ واقعیت، خوبی و زیبایی که اولی را با اندیشیدن و دومی را با اخلاق و سومی را با هنر بدست آوردند .

  گروه جهادی و سفره ای به نام همدلی بگذار هر جا مهربانی دیدند، یاد تو بیفتند، بگذار وقتی آب آشامیدنی خوردند یاد تو بیفتند، بگذار وقتی هوا کولاک شد، در خانه گرم شان از تو یادی کنند، به خدا این ریشه گیاه مهربانی در دل بیابان، خوب بلد است خودش را به آب رساند تو فقط مهربان بمان و دلیل حال خوب خودت باش.

اینها را تُند تُند پشت تلفن گفت و آخر سر هم مصاحبه را انداخت برای یک ساعت بعد! آقای یاشار سلطانی، مهندس معمار و از بسیجیان جهادگر استان آذربایجان شرقی است؛ او متولد 1368 از یکی از روستاهای شهر صوفیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا خبری از گرانی نیست؛ ارزان محبت می کنند

اینجا خبری از گرانی نیست؛ ارزان محبت می کنند