مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-29اقتصادي

بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در هرمزگان اجرا شده است


از ابتدای سال تاکنون 7300 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای توانمند سازی اقتصادی محلی در هرمزگان اجرا شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون بنیاد برکت کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون 7300 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای توانمند سازی اقتصادی محلی در هرمزگان اجرا شده است.

محسن مردعلی، امروز (هشتم آذرماه)، در حاشیه بازدید از دهستان سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح های مختلف اشتغالزایی در سراسر کشور، اظهار کرد: در سال 1402 تا کنون بیش از 7300 طرح اشتغالزایی و توانمندسازی جوامع محلی در سراسر استان هرمزگان اجرا شده است.

وی، با اشاره به اهمیت ارتقا شاخص های اقتصاد بومی منطقه، عنوان کرد: با اجرای این طرح ها و صرف دو هزار میلیارد تومان هزینه، 21 هزار فرصت شغلی در زمینه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد فراهم شده است.

معاون بنیاد برکت کشور خاطرنشان کرد: از 16 بنگاه اقتصادی استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان حمایت شد.

مردعلی، با ذکر این نکته که اغلب این طرح ها در قالب ساخت مدرسه، ساخت مسجد و تامین آب شرب مردم، اجرا شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون 141 طرح زیربنایی هم با اعتبار 144 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در هرمزگان اجرا شده است

بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در هرمزگان اجرا شده است