مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-14سياسي

آغازی بر پایان «چهل شب با چهل شهید قاینات»


رویداد بزرگ «با ستاره ها تا قدس» اولین چله حرکت مردمی «چهل شب با چهل شهید قاینات» امشب همزمان با سالگرد شهدای انقلاب شهرقاین برگزار می شود.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ پایان اولین چله شان می خواهند آغازی باشد بر چله ای دیگر و چله های دیگر تا رمان شهدایی که 40 برگ آن را هر دوشنبه به دوشنبه نوشته اند برای همیشه به یادگار بماند و ثبت و ضبط شود به عنوان طولانی ترین رمان عشق و عاشقی شهدایی جهان که نمی توان پایانی بر آن متصور شد.

پایان اولین چله مردمی چهل شب با چهل شهید قاینات امشب آغازی می شود بر رویداد بزرگ و مستمر تا این چله ها ادامه یاد به چهل های مقاومت جهانی پیوند داده شود.

همه این چله ها را هم مردم پای کار بودن بدون هیچ چشم داشتی و می خواهند پای کار شهدا بمانند باز هم بدون هیچ چشم داشتی فقط در این میان همراهی متولیان امر را برای صدور مجوزها طلب کرده و می کنند.

هرجا که مردم پای کار باشند آن هم به صورت خودجوش به طور حتم بهترین ها رقم خواهد خورد همانند چهل شب با چهل شهید قاینات حامیان مردمی این رویداد پلاک عاشقی شهدا را به گردن آویختن تا پلاک خونی شهدا برای همیشه بر کتاب تاریخ دفاع و مقاومت ایرانیان ثبت و ضبط شود و به یادگار بماند آن چه به یادگار مانده از این گلگون کفنان دفاع از وطن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازی بر پایان «چهل شب با چهل شهید قاینات»

آغازی بر پایان «چهل شب با چهل شهید قاینات»