مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:012023-12-15سياسي

امام جمعه پاکدشت: وحدت راهبرد اساسی اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: مردم در اجتماع روز شهادت حضرت صدیقه و مراسم تشییع نمادین شرکت کنند.

امام جمعه پاکدشت درباره اختلاف افکنی های دشمنان میان حوزه و دانشگاه گفت: با تدابیری که صورت گرفته در این زمینه دشمن ناکام مانده و وحدت حوزه و دانشگاه باطل السحر نقشه های شوم دشمن و ظرفیت بی بدیل برای انقلاب است.

حجت الاسلام جوکار انتخابات را یک مظهر ملی وحدت دانست و عنوان کرد: انتخابات پایان سال مسئله بسیار مهمی است و از همه کسانی که خودشان را در معرض قضاوت رأی مردم قراردادن و برای شورآفرینی در انتخابات شرکت کردند تشکر می کنم.

وی در توصیه هایی به کاندیداهای انتخاباتی مطرح کرد: شما برای خدا و داغ کردن تنور انتخابات آمدید نتیجه با خداست و هرچه بشود احدی الحسنیین است؛ شما در انتخابات چه پیروز بشوید یا نشوید به تکلیف خود عمل کرده اید.

امام جمعه پاکدشت در همین رابطه ادامه داد: کاندیداها در این عرصه به یکدیگر احترام گذاشته و با هم رقابت داشته باشند؛ اما عداوت نکنند و به هواداران خود نیز این توصیه را منتقل کنند.

حجت الاسلام جوکار با تأکید به رعایت قانون در انتخابات تصریح کرد: هر کاندیدایی که انتخاب شود باید برای مردم قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پاکدشت: وحدت راهبرد اساسی اسلام است

امام جمعه پاکدشت: وحدت راهبرد اساسی اسلام است