مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-16سياسي

محبت اهل بیت(ع) انسان را در مسیر هدایت الهی قرار می دهد


انسان ها هر قدر که محبت و عشق ائمه اطهار را داشته باشند در مسیر هدایت قرار گرفته و در روز قیامت به سهولت نجات می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: هر اندازه عشق و محبت مسلمانان به ائمه اطهار (ع) افزایش یابد، در مسیر هدایت قرار گرفته و در قیامت به سهولت نجات می یابند.

وی افزود: بی تردید مودت و محبت اهل بیت(ع) بر مسلمانان واجب است و از سوی دیگر حضرت محمد(ص) به مدت 23 سال پیامبری کرده اما به فرمایش خویش، هیچ کدام از انبیای الهی به اندازه ایشان اذیت نشده است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بی تردید هر کس محبت اولاد پیغمبر(ص) و نیز حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در دل داشته باشد این فرد در راه مستقیم حرکت می کند چون اگر محبت کسی در دل داشته باشیم، روش و منش خود را براساس محبوب خود تنظیم می کند.

 وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) تصریح کرد: ایشان فرمود در روز قیامت، حضرت زهرا(س) در کنار درب جهنم توقف می کند در حالی که در آن روز بر روی پیشانی همه، کافر یا مومن بودن شخص نوشته می شود، خطاب به پروردگار می گوید که تو وعده داده ای که هر کس محب فاطمه و فرزندان آن باشد، آنان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت اهل بیت(ع) انسان را در مسیر هدایت الهی قرار می دهد

محبت اهل بیت(ع) انسان را در مسیر هدایت الهی قرار می دهد