مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-27اقتصادي

رفع تصرف فوری اراضی دولتی شهرستان سراوان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف فوری 210 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش بیش از 195 میلیارد تومان در آذرماه جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف فوری 210 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش بیش از 195 میلیارد تومان در آذرماه جاری خبر داد.

حسینعلی کریمی در گفت وگو با ایسنا افزود: بدنبال پایش مستمر اراضی دولتی از سوی کارکنان یگان حفاظت اراضی این اراضی شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی تاکید کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرهای استان سیستان و بلوچستان، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می دهند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: روند مبارزه با زمین خواران و سودجویان قطعا ادامه خواهد داشت و ما با هرگونه تعدی به بیت المال با قدرت و شدت برخورد خواهیم کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندسازی یگان و حفاظت بهینه اراضی دولتی، پنل پیامکی 300041735 با هدف دریافت شبانه روزی گزارش های مردمی در راستای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف فوری اراضی دولتی شهرستان سراوان

رفع تصرف فوری اراضی دولتی شهرستان سراوان