مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-13سياسي

طرح شهید زین الدین روزنه ای برای تغییر وضع موجود


طرح شهید زین الدین اتفاق مبارکی است که نیروهای متعهد با روحیه جهادی به ساختار حکمرانی کشور تزریق شوند و در جهت تغییر وضع موجود قدمهای اساسی برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از شیراز، یش از چهل سال از استقرار نظام اسلامی در کشور می گذرد و در این مدت سیزده دوره ریاست جمهوری، دوازده دوره نمایندگی مجلس و شش دوره پارلمان شهری با رأی مستقیم مردم برای سیاست گذاری و اجرای امور انتخاب شده اند.

سابقه حکمرانی این دوره های منتخب نشان می دهد، ببشترین فرصت حکمرانی را جناح ها و گروه های با گرایش موسوم به اصلاح طلبی داشته اند و در نتیجه آن جریان تصمیم گیری و شکل دهی به ساختار نیروهای اجرایی، مدیریتی و حتی کارمندی کشور به سمتی پیش رفته که بر خلاف تصور ساخته شده و آنچه سعی میشود به جامعه قبولانده شود، نیروهای انقلابی، حزب اللهی و وفاداری محض به آرمانهای انقلاب کمترین سهم را از حضور در الگوریتم اداری، اجرایی کشور داشته اند و عموما به حاشیه رانده شده اند.

برای درک زبست بوم کارمندی کشور کافی است برای نمونه بانک ها سر زد تا بی توجهی کامل به قوانین حاکمیتی جمهوری اسلامی را مشاهده کرد و البته این امر مشتی است از خروارها اداره و ارگان که در وسیع ترین سطح از حضور نیروی انسانی مقید به قوانین جامعه اسلامی  و دلسوز برای آرمان های انقلاب تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید زین الدین روزنه ای برای تغییر وضع موجود

طرح شهید زین الدین روزنه ای برای تغییر وضع موجود