مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-05بين الملل

وال استریت ژورنال: اسراییل می خواهد به تونل های حماس آب دریا پمپاژ کند


روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های آمریکایی ادعا کرد، رژیم صهیونیستی یک شبکه بزرگ پمپاژ آب را احتمالا با هدف وارد کردن آب دریا به تونل های مورد استفاده گروه حماس در نوار غزه ایجاد کرده است.

- روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های آمریکایی ادعا کرد، رژیم صهیونیستی یک شبکه بزرگ پمپاژ آب را احتمالا با هدف وارد کردن آب دریا به تونل های مورد استفاده گروه حماس در نوار غزه ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است، در اواسط ماه نوامبر ارتش رژیم صهیونیستی استقرار دست کم پنج پمپ را در فاصله حدودا یک مایلی اردوگاه الشاطی به اتمام رسانده و این پمپ ها می توانند هزاران متر مکعب آب را در ساعت به این تونل ها وارد کرده و در عرض چند هفته آنها را کاملا زیر آب ببرند.

طبق گزارش این روزنامه آمریکایی، مشخص نیست که آیا رژیم صهیونیستی استفاده از این پمپ ها قبل از آزاد شدن همه اسرا را در نظر دارد یا خیر.

حماس پیش از این اعلام کرده بود، اسرای صهیونیست را در تونل ها و مکان های امن پنهان کرده است.

رویترز نوشت که یک مقام آمریکایی در واکنش به این گزارش وال استریت ژورنال مدعی شد، منطقی است که رژیم صهیونیستی این تونل ها را از کار بیندازد و بنا بر این در حال بررسی طیفی از راه ها برای انجام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: اسراییل می خواهد به تونل های حماس آب دریا پمپاژ کند

وال استریت ژورنال: اسراییل می خواهد به تونل های حماس آب دریا پمپاژ کند