مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-02بين الملل

هشدار یمن به آمریکا: به جایی برگرد که از آن آمده ای


عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله در سخنانی به آمریکا نسبت به دفاع از رژیم صهیونیستی و تحرکاتش علیه یمن هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در جریان حضور مردمی در میدان السبعین در صنعا به آمریکا هشدار داد و گفت: به جایی برگرد که از آن آمده ای، ملت یمن؛ ملت جهاد هستند و اسلحه هایشان را به سمت دشمن اسراییلی نشانه می گیرند.

طبق گزارش شبکه المیادین، الحوثی همچنین در انتقاد از عملکرد نهادها و سازمان های عربی در قبال حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد: آیا پس از سرگیری تجاوز به نوار غزه، نهادها و سازمان های عربی به برگزاری جلسات اکتفا می کنند؟! انتظار می رود عربستان سعودی جنبش های حماس و جهاد اسلامی را از فهرست تروریسم خارج و نام رژیم اسراییل را در آن ثبت کند.

این اظهارات در جریان رژه مردمی به مناسبت پایان دوره آموزشی طوفان الاقصی توسط رزمندگان یمنی و به نشان همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه بیان شد.

این رژه مختص رزمندگان مردمی است که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی به نیروهای بسیج ملحق شده و دوره های آزاد آموزشی را پشت سر گذاشتند.

تعداد این افراد 16000 رزمنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یمن به آمریکا: به جایی برگرد که از آن آمده ای

هشدار یمن به آمریکا: به جایی برگرد که از آن آمده ای