مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-02سياسي

چطور به «بلوغ اجتماعی» فرزندانمان کمک کنیم؟


برای مواجهه مؤثر نوجوان با چالش های زندگی و رسیدن به شخصیتی توانمند و مسئول در جامعه، گذری موفق از مرحله «بلوغ اجتماعی» ضروری است.

«نسرین امامی» کارشناس تکنولوژی آموزشی و مشاوره تحصیلی و خانوادگی به تو ضیح مفهوم «بلوغ اجتماعی» و تشریح برخی جوانب آن می پردازد.

- گروه زندگی_هانیه ناصری: اگر در جایگاه پدرومادری دلسوز قرار دارید بدون شک ازبدو تولد فرزند دلبندتان فکر و خیال آینده او یکی از دغدغه های اصلی در زندگی تان بوده است.

حضور در مدرسه به عنوان اولین تجربه جدی ورود به اجتماع، پس از آن ارتباط با همسالان و مربیان و معلمان و در سنین بالاتر ارتباط مؤثر و صحیح با افراد مختلف در جامعه.

اما برای داشتن یک ارتباط مؤثر، رسیدن به مفهوم بلوغ اجتماعی لازم و ضروری است.

یک مرحله از زندگی که نوجوان با ورود به آن با چالش هایی روبه رو می شود اما با گذشتن از موانع ریز و درشت، کسب توانایی و رسیدن به مهارت های لازم به حضوری صحیح، مناسب و پر تأثیر در جامعه خواهد رسید.

والدین باید برای حضور مؤثر فرزند نوجوان خود در جامعه دغدغه مند باشند * بلوغ اجتماعی در نوجوانان در گفتگو با نسرین امامی کارشناس تکنولوژی آموزشی و مشاوره تحصیلی و خانوادگی به تو ضیح مفهوم بلوغ اجتماعی و تشریح برخی جوانب آن می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور به «بلوغ اجتماعی» فرزندانمان کمک کنیم؟

چطور به «بلوغ اجتماعی» فرزندانمان کمک کنیم؟