مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-20اقتصادي

آسفالت راه های روستای بالای 20 خانوار در فارس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با بیان اینکه در استان فارس 159 روستای بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالته داریم، از انعقاد تفاهم نامه ای به منظور آسفالت راه های این روستاها ظرف سه سال آینده خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با بیان اینکه در استان فارس 159 روستای بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالته داریم، از انعقاد تفاهم نامه ای به منظور آسفالت راه های این روستاها ظرف سه سال آینده خبر داد.

علیرضا راستیار امروز، 29 آذرماه در آیین بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان فارس یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی را احداث راه آسفالته در روستاهای بالای 20 خانوار عنوان کرد و گفت: در استان فارس 159 روستای بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالته داریم.

وی افزود: احداث راه در این روستاها به طول تقریبی حدود 700 کیلومتر در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: در این رابطه با حمایت استاندار فارس و همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، این روستا در قالب تفاهم نامه ای که با قرارگاه امام حسن (ع) منعقد شده ظرف سه سال از راه آسفالته بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت راه های روستای بالای 20 خانوار در فارس

آسفالت راه های روستای بالای 20 خانوار در فارس