مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-12ورزشي

معضل مدیریتی ، میراث فوتبال خوزستان


بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که علت ناکامی تیم های خوزستانی به مدیریت باشگاه ها بر می گردد، گفت: معضل مدیریتی در درازمدت باعث شده که از آن به عنوان میراث فوتبال خوزستان نام ببریم.

- ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که علت ناکامی تیم های خوزستانی به مدیریت باشگاه ها بر می گردد، گفت: معضل مدیریتی در درازمدت باعث شده که از آن به عنوان میراث فوتبال خوزستان نام ببریم.

محمدرضا حدادی فر در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت فوتبال خوزستان، اظهار کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران و حتی می توان گفت مهد فوتبال خاورمیانه است.

در گذشته تیم ملی ژاپن به ایران آمد و با دریافت سه گل برابر منتخب خوزستان با شکست اینجا را ترک کرد.

پس ذات خوزستانی ها با فوتبال آمیخته شده است و فوتبال را بلدند و اگر اکنون وضعیت تیم های خوزستانی به این روز افتاده که ناکامی های متوالی را تجربه می کنند، این مهم به مدیریت باشگاه های خوزستانی برمی گردد.

دلیل شرایط نامناسب فوتبال خوزستان، مدیریت باشگاه ها است وی ادامه داد: معتقدم اگر اکنون فوتبال خوزستان شرایط خوبی را سپری نمی کند تماماً به مشکل مدیریتی برمی گردد و این مشکل هم از جایی نشات می گیرد که هر مدیری که وارد باشگاه ها می شود برای اینکه نتیجه بگیرد و شرایطش در آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل مدیریتی ، میراث فوتبال خوزستان

معضل مدیریتی ، میراث فوتبال خوزستان