مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-12سياسي

غربالگری بیماری ایدز در زندان ها و کمپ ها نیز انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کمپ های ماده 16 مبارزه با مواد مخدر و زندان ها نیز در حوزه تشخیص بیماری ایدز به صورت صد درصد غربالگری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بیماری ایدز یکی از عارضه های نزدیک به اعتیاد است، گفت: باتوجه به اهمیت این موضوع، پیشگیری از این بیماری مترادف با پیشگیری از اعتیاد قرار بگیرد و اقدامات در این حوزه با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: همچنین تأکید می شود کمپ های ماده 16 مبارزه با مواد مخدر و زندان ها نیز در حوزه تشخیص این بیماری، به صورت صد درصد غربالگری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به صورت نوبه ای از کمپ های ماده 15 مبارزه با موادمخدر بازدید کنند و بر امورات مرتبط نظارت عمومی داشته باشد.

وی متذکر شد: فهرستی از توانمندی سازمان های مردم نهاد استان که در حوزه پیشگیری و مقابله با اعتیاد و موادمخدر فعال هستند احصاء و نیازمندی های این سمن های در حوزه های مختلف برآورده شود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن اشاره به اقدامات بسیج در حوزه پیشگیری از موادمخدر و اعتیاد، گفت: ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیماری ایدز در زندان ها و کمپ ها نیز انجام شود

غربالگری بیماری ایدز در زندان ها و کمپ ها نیز انجام شود