مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-18دانش

نامه به وزیر علوم درباره وضعیت اموال دانشگاه های غیرانتفاعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره وضعیت اموال دانشگاه های غیردولتی پس از انحلال و اختلافات با وزارت علوم در این مساله گفت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارسال نامه به وزیر علوم درباره چالش دانشگاه های غیردولتی و وزارت علوم درخصوص وضعیت اموال پس از انحلال خبر داد و گفت: دراین نامه ضوابط و قوانین را متذکر شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره وضعیت اموال دانشگاه های غیردولتی پس از انحلال و اختلافات با وزارت علوم در این مساله گفت: این اختلاف به دفتر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم آورده شده است.

مرحوم دکتر غفوری فرد با ارسال نامه پیگیر چالش دانشگاه های غیردولتی و وزارت علوم بودند.

طبیعتا به لحاظ شرعی اگرکسی از امکانات دولتی استفاده کرده باشد؛ یعنی زمین رایگان یا قیمت پایین گرفته باشد، باید اموال دولتی را به دولت بازگرداند.

اگر کسی زمین با قیمت خیلی پایین برای احداث بنای دانشگاه غیردولتی دریافت کرده باشد و حالا بخواهد با قیمت بالا بفروشد؛ این خلاف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه به وزیر علوم درباره وضعیت اموال دانشگاه های غیرانتفاعی

نامه به وزیر علوم درباره وضعیت اموال دانشگاه های غیرانتفاعی